یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

آزمون استخدامی دیوان محاسبات ۱۹ اسفند برگزار می‌شود

سلام دوستان عزیز سالار احمدی هستم از سایت بخون، امروز تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور از زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ می‌رساند که آزمون مذکور صبح پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در ۲۰  شهرستان کشور برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت هشت آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، از این رو همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

ثبت نام کنندگان در این آزمون به منظور آشنایی با نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون، زمان و محل آزمون و همچنین – دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی می توانند به درگاه اینترنتی http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=۱۱&id=۷۵۳۵  مراجعه کنند.

همچنین با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org، به این سازمان ارسال کنند.

منبع: ایرنا

امتیاز بدهید!
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا