یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

فرصت دوباره پذیرش دوره کاردانی بدون کنکور دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای

با سلام و درود؛ یاش‌گین ولی‌پور هستم از سایت بخون. امروز در تاریخ 4 مرداد ماه 1401، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور فرصت ثبت‌نام مجدد برای پذیرش دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و غیردولتی بدون کنکور از اول شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سازمان سنجش اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ 1401/04/14 به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1401 صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ 1401/04/14 لغایت 1401/04/26 ) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ 1401/06/01 تا روز جمعه مورخ 1401/06/04 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در پذیرش رشته‌های بدون آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

4/5 - (4 امتیاز)
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا