یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

سری سوم اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ منتشر شد

با سلام و درود؛ یاش‌گین ولی‌پور هستم از سایت بخون. در تاریخ 24 مرداد ماه 1401، به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، اصلاحات جدید سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مرداد، انتخاب رشته کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه های اصلاحیه دفترچه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در کنکور ۱۴۰۱ اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مرداد نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات و جداول رشته محل های جدید (سری سوم) دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

2/5 - (1 امتیاز)
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا