یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

سرانه فضاهای ورزشی دانش‌آموزان سه دهم مترمربع است!!

سلام دوستان عزیز سالار احمدی هستم از سایت بخون، امروز تاریخ ۳۰ بهمن۱۴۰۰ وزیر آموزش و پرورش خبر از سرانه فضای سه دهم متر مربعی هر دانش‌آموز برای فعالیت ورزشی داد.

 وزیر آموزش و پرورش گفت: اکنون سرانه فضاهای ورزشی دانش‌آموزان سه دهم مترمربع است که این موضوع نیاز به توجه جدی دارد.

وی ادامه داد: ۲۲۱ بیمارستان و درمانگاه، متعلق به آموزش و پرورش وجود دارد که بیش از ۶۰۰ پزشک در این مراکز درمانی و بیمارستانی فعالیت می کنند.

نوری با قدردانی از تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت در امر مدرسه سازی و محرومیت زدایی از مناطق محروم افزود: هرچند احداث مدارس امری ضروری است، اما زمینه تربیتی برخی مدارس نیازمند رسیدگی است و لازم است بر آن نظارت صورت گیرد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز اشاره کرد: به آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی که همه ما به آن تعلق داریم، می نگریم.

یکی از برنامه ریزی های آموزش و پرورش آزاد سازی مراکز ورزشی با هدف مبارزه با کم تحرکی و چاقی دانش آموزان است که در روز های اخیر انجام شده است.

به گزارش وزارت آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای احداث ۲۳۹۰ مدرسه با آموزش و پرورش قرارداد بسته است؛ همچنین بنیاد برکت، بیشترین مدرسه را در استان های مرزی احداث کرده است.

منبع:ایرنا

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا