یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

واریز ۶۸۵ میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته صندوق فرهنگیان

سلام دوستان عزیز سالار احمدی هستم، از سایت بخون، امروز تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۰ مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۶۸۵ میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته صندوق فرهنگیان خبر داد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۶۸۵ میلیارد ریال سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم آبان تا اول آذر ۱۴۰۰ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

جواد نوری درباره واریز این سهم افزود: این رقم، همه دریافتی فرهنگیان مذکور نیست؛ زیرا سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ پس از برگزاری مجمع عمومی منتهی به تاریخ مزبور و تصویب صورت‌های مالی و تسهیم سود بین اعضا، به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی اظهار داشت: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۳۴۲۶ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

به گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان، نوری با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۸۷ درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند، یادآور شد: به سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند پیشنهاد می‌کنم در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از سودآوری آتی این مجموعه بهره‌مند شوند.

منبع: ایرنا

امتیاز بدهید!
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا