یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

تکلیف آموزش حضوری در مدارس با افول اومیکرون روشن شد

سلام و درود. پوریا فانی، دبیر آموزش و پرورش هستم، از سایت بخون. پنجشنبه 12 اسفند ماه 1400 خبری مبنی بر بازگشایی و تعیین تکلیف مدارس در دوران اومیکرون به میان آمد که در این راستا وزیر آموزش و پرورش گفت:

مدارس باز هستند و دانش‌آموزان باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدرسه بروند.

یوسف نوری روز پنجشنبه در محل یادمان جهاد شهدای عشایر عرب خوزستان در شهرستان حمیدیه بیان کرد:

تزریق واکسن کرونا در بین دانش آموزان واجد شرایط و معلمان بیش از سایر اقشار جامعه انجام گرفته است و در این بخش از بسیاری از کشورها پیش هستیم.

وی با بیان اینکه مدارس در بیشتر کشورهای جهان باز و فعال هستند بیان کرد:

وزرات آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا است و این ستاد نسبت به تغییر رفتار ویروس کرونا اطلاعات بیشتری دارد.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش، سخنگویی برای ارایه اخبار مرتبط با کرونا در نظر گرفته است تا اطلاعات را به مردم و رسانه‌ها اعلام کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:

خانواده‌ها برای حضور فرزندان خود در مدارس بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند چرا که دانش‌آموزان در دوران کرونا بسیار از مدرسه و تحصیل دور شدند.

نوری در ادامه با اشاره به دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: اعتباری برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل درنظر گرفته شده است گرچه تعداد بازمانده‌های از تحصیل در دوره ابتدایی زیاد نیست.

وی با بیان اینکه  ۷۵۰ منطقه آموزشی  و ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور وجود دارد افزود: می‌توان تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی کرد و آنها را در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری و مجازی آموزش داد.

منبع: خبر آنلاین

امتیاز بدهید!
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا