یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

تقویت و توسعه مهارت‌آموزی و کارآفرینی دانش‌آموزان متوسطه در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفت

سلام دوستان عزیز سالار احمدی هستم از سایت بخون، امروز تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از تقویت و توسعه مهارت‌آموزی و کارآفرینی دانش‌آموزان متوسطه خبر داد.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش، گفت تحقق هدایت تحصیلی و توسعه متوازن رشته‌های تحصیلی نیازمند عزم جدی مدیران کل آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی ویژه در این حوزه است.

وی با ارائه آمار و ارقامی از هنرآموزانی که در رشته‌های مهارتی تحصیل می‌کنند، افزود: تقویت و توسعه مهارت آموزی و کارآفرینی دانش آموزان دوره اول متوسطه و همچنین دوره دوم متوسطه از سیاست‌های این معاونت است.

ی اضافه کرد: توسعه متوازن شاخه‌ای و رشته‌ای متناسب با آمایش سرزمین در راستای سیاست‌ها و اسناد بالا دستی از جمله قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نشانگرهای ارزشیابی و افزایش سهم آموزش‌های فنی حرفه‌ای وکاردانش در دستورکار معاونت آموزش متوسطه قرار دارد.

کاظمی با اشاره به شرایط آموزشی در دوران کرونایی، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در دوران کرونایی با افت پنهان در کیفیت آموزشی مواجه هستیم لذا برخی از پایه‌های تحصیلی مانند هنرستان‌ها، در هر شرایطی نباید تعطیل شوند و سایر رشته‌های نظری نیز با توجه به شرایط واکسینه شدن دانش آموزان، باید حضوری باشند.

منبع: پانا

امتیاز بدهید!
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا