یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

کلیه مدارس کانکسی جمع آوری می‌شوند.

سلام دوستان عزیز سالار احمدی هستم از سایت بخون، امروز تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ وزیر آموزش پرورش از جمع آوری مدارس کانکسی خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها گفت: با اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان از بودجه سال آینده و با همراهی خیرین نیک اندیش کلیه مدارس کانکسی جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ مبعث، اظهار کرد: مدارس کانکسی با توجه به شرایط یک دوره زمانی و با توجه به ضرورت توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم راه‌اندازی شدند.

وی افزود:، اما امروز تلاش دولت مردمی بر آن است تا شرایط یکسان آموزشی در سراسر کشور حتی در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق ایجاد کند.

عضو کابینه دولت سیزدهم ضمن تاکید بر وظیفه مهم آموزگاران در اجرای سند تحول بنیادین، ادامه داد: آموزگاران نقش اساسی در اجرای این سند مهم را دارند و لازم است که برای اجرای سند تمامی عناصر تربیتی از بسته‌های توانمندسازی که توسط مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی طراحی شده، استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین ایجاد تحول در مفاهیم را در پی دارد، گفت: در سند راهبردی-عملیاتی وزارت آموزش و پرورش اهداف کلانی برنامه‌ریزی شده و با تمام توان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه از احداث و نوسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس خبر داد و افزود: اعتبار احداث و نوسازی ۱۰ هزار سرویس بهداشتی تا شروع سال تحصیلی آینده تأمین شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تأمین نیروی انسانی متخصص برای آموزش و پرورش گفت: برای ۲۰ سال آینده برنامه‌ریزی لازم برای تأمین نیروی انسانی در نظر گرفته شده است.

منبع:میزان

امتیاز بدهید!
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا