یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

۱۵۰۰ دانشجو معلم برای جبران نقصان آموزش مجازی درنظر گرفته شده است

سلام و درود. پوریا فانی، دبیر آموزش و پرورش هستم، از سایت بخون. پنجشنبه 5ام اسفند ماه 1400 خبری مبنی بر جذب 1500 دانشجو معلم برای جبران نقص آموزش مجازی در نظر گرفته شده‌‌اند که در این راستا وزیر آموزش و پرورش بیان کرد:

طبق هماهنگی‌های انجام شده، ۱۵۰۰ دانشجو معلم برای جبران نقصان آموزش مجازی در راستای «عدالت آموزشی» و «نصیب برابر» در نظر گرفته شده است.

یوسف نوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نتیجه اعتماد به نسل جوان در دوران جنگ تحمیلی را رشد «مدافعان حرم» در عصر حاضر دانست و گفت: بدون شک ایثار و فداکاری جوانان درآن دوران، فراموش ناشدنی است و ما مسئولان باید از آن، درس بیاموزیم. شهدا و مدافعان حرم، به واسطه سنت حسنه‌ای که در نظام تعلیم و تربیت در کشور پیاده کرده‌اند، الگو هستند.

نوری با اشاره به اعتماد امام جمعه تبریز در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه به عنوان این که دانش‌آموز سخنران باشد یا امور اجرایی این آیین را عهده‌دار باشد، بیان کرد: به یقین می‌توان گفت که دانش آموزان، بیش از ما در تربیت نسل آینده ساز و همسالان خود، تأثیرگذار هستند.

وی خواستار تسری امر حمایت روحانیون از دانش آموزان در سطح کشور بوده و ادامه داد: ما با تمام ظرفیت تلاش خواهیم کرد حضور مؤثر روحانیون در نظام تعلیم و تربیت فراهم شود چرا که آموزش و پرورش از حوزه و روحانیت جدا نبوده است.

نوری در ادامه تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده، ۱۵۰۰ دانشجو معلم برای جبران نقصان آموزش مجازی در راستای «عدالت آموزشی» و «نصیب برابر» در نظر گرفته شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
2 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا