یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

جدیدترین آمار دانش‌آموزان واکسینه شده‌ در کشور

سلام و درود. پوریا فانی، دبیر آموزش و پرورش هستم از سایت بخون. روز یکشنبه 1ام اسفند ماه 1400 خبری مبنی بر جدیدترین آمار دانش‌آموزان واکسینه شده در کشور اعلام شد. وزارت آموزش و پرورش در این راستا بیان کرد:

تا کنون ۸۶ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله دز اول واکسن کرونا و ۷۶ درصد دز دوم واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اطلاعات اعلامی از شبکه شاد – کانال اطلاع رسانی مراقبین سلامت مدارس – جمعیت کل دانش‌آموزان مشمول ۱۲ تا ۱۸ ساله (پایه هفتم تا دوازدهم)، شش میلیون و ۵۰۳ هزار و ۲۵۸ نفر است. تا روز ۲۷ بهمن ماه سال جاری پوشش نوبت اول در کل جمعیت ۸۶ درصد و پوشش کامل واکسیناسیون و دریافت دونوبت واکسن، در کل جمعیت ۷۶ درصد است.

بر این اساس تعداد تزریق دز اول واکسن در جمعیت دانش‌آموزی پنج میلیون و ۵۹۱ هزار و ۱۷۹ مورد و تعداد تزریق دز دوم چهار میلیون و ۹۳۲ هزار و ۸۵ مورد است.

مطابق میزان پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله، تا ۲۷ بهمن ماه، استان مازندران با ۸۶ درصد بیشترین پوشش و استان قم با ۴۹ درصد کمترین پوشش دز دوم را دارند.

بر اساس این گزارش:

همچنین در جمعیت معلمان مدارس غیردولتی تا کنون ۹۵ درصد دز اول واکسن، ۹۰ درصد دز دوم و ۴۸ درصد دز سوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند. در میان معلمان مدارس دولتی، ۹۳ درصد دز اول، ۹۰ درصد دز دوم و ۴۹ درصد دز سوم و در میان معلمان حق التدریسی و سرباز معلم نیز ۹۴ درصد دز اول، ۸۸ درصد دز دوم و ۳۸ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

امید است با افزایش آمار واکسیناسیون در تمام اقشار هرچه سریع‌تر در غلبه بر بیماری کوید-19 موفق شویم و آرامش به جامعه برگردد

منبع: خبرگزاری آنلاین

امتیاز بدهید!
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا