یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!

40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

جزئیات آخرین تغییرات کنکور سراسری 1401

سلام و درو. پوریا فانی، دبیر آموزش و پرورش هستم از سایت بخون. روز دوشنبه 25ام بهمن ماه 1400 رئیس سازمان سنجش بیان کرد:

این تذکر و هشداری بسیار مهم برای تمام داوطلبانی است که در کانال های پخش سوال و کلید آزمون های آزمایشی یا کنکور سراسری عضو هستند. توجه کنید که کانال هایی که در حال حاضر فقط برای آزمون های آزمایشی فعالیت می کنند نیز در ماه های آینده اطلاعیه فروش کنکور خواهند زد. با دستگیری صاحبان این کانال ها، لیست مشترکین کانال و کسانی که با راه های ارتباطی این کانال ها گفتگو و درخواست خرید داشته اند جزء شواهد و مستندات تقلب خواهد بود.

جزئیات آخرین تغییرات کنکور سراسری 1401

نوری در ادامه جزئیاتی را در مورد تغییرات دفترچه‌های کنکور سراسری 1401 اضافه و بیان کرد:

دفترچه‌های کنکور کاربردوست و داوطلب دوست شده‌اند زیرا فاصله گزینه‌ها زیادتر شده و برای هر درسی ستون مجزا داریم که خیلی ریز و به هم چسبیده نیستند. این رویه کمک می‌کند خدایی نکرده اشتباهی برای جابجا زدن پاسخ‌ها صورت نگیرد.

پاسخنامه‌ای که خلوت باشد آرامش بیشتری ایجاد می‌‎کند سپس پاسخنامه‌ها جمع آوری شده و برای مدت خیلی زیاد در دست داوطلب قرار نمی‌گیرد همین مسئله امنیت آزمون را بالا می‌برد و موجب افزایش عدالت آموزشی می‌شود. همچنین اگر خدایی نکرده نقشه‌ای از پیش طراحی شده باشد خنثی می‌شود.

هشدار جدی به داوطلبان آزمون سراسری 1401

وی به داوطلبان تأکید ‌کرد حتما در درج معدل خود توجه داشته باشند، چرا که مغایرت در معدل، قبولی آنها را ملغی می‌‌کند و خاطرنشان کرد: پنج نوبت فرصت به داوطلبان داده می‌شود تا معدل خود را اصلاح کنند، در غیر این صورت در صورت مغایرت، قبولی آنها در کنکور ۱۴۰۱ ملغی می‌شود.

این تذکر مربوط به فارغ التحصیلان است و دانش آموزان دوازدهم که معدل احتمالی خود را وارد کرده اند، نگران این موضوع نباشند. سوابق تحصیلی که با پایان امتحانات نهایی خرداد و تصحیح آن در تیرماه به سازمان سنجش ارسال می شود، این موضوع اصلاح خواهد شد.

امید است آزمون سراسری 1401 با پیگیری‌های مربوطه بر خلاف سال‌های قبل بدون هرگونه فروش سوالات و تقلب برگزار شود.

داوطلبان کنکوری باید در درج معدل خود نهایت دقت را به کار برده وگرنه با اشتباه وارد کردن معدل، قبولی دانشگاه آن‌ها لغو خواهد شد.

امتیاز بدهید!
اگر این مطلب را دوست داشتید برای دوستان خود بفرستید:
عضویت
اطلاع از
0 نظر
بازخورد
مشاهده همه نظرات
پیمایش به بالا